La Sede Electrónica de la Universitat de Lleida ofrece soporte a sus usuarios a través e

No us en sortiu?

 

Hi ha la possibilitat que un empleat públic faci un tràmit electrònic en representació vostra

Amb l'objectiu d'evitar la bretxa digital, la Universitat de Lleida ha habilitat un empleat públic per fer tràmits electrònics en representació dels ciutadans que, per les raons que siguin, no tinguin al seu abast els mitjans electrònics per a la seua identificació o signatura electrònica. A aquest efecte, la persona interessada s'ha de presentar davant de l'empleat públic habilitat i li ha de conferir expressament la seua representació per fer un determinat tràmit en nom seu. Si voleu utilitzar aquesta via heu de sol·licitar-ho a través d'aquesta adreça electrònica.

Podeu acudir a les sales d'ordinadors

La Universitat de Lleida posa a disposició de la comunitat universitària sales d'informàtica amb ordinadors als quals es pot accedir de manera lliure i gratuïta per dur a terme les gestions que requereixin tramitació electrònica. Consulteu la ubicació d'aquestes sales i els seus horaris.

Podeu enviar-nos consultes i suggeriments

Si teniu dubtes o necessiteu aclariments sobre la manera de fer qualsevol tràmit electrònic, podeu fer-nos arribar les vostres consultes a través de la bústia de la seu. Així mateix, podeu fer-nos arribar qualsevol suggeriment que ens pugui ajudar a millorar.

Podeu informar-nos d'una incidència informàtica en el funcionament de la seu electrònica

Si detecteu cap incidència tècnica en aquesta seu electrònica podeu comunicar-nos-la per correu electrònic.